در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : دکتر سجادی از اردوی جودوکاران المپیکی بازدید کرد

در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک :
دکتر سجادی از اردوی جودوکاران المپیکی بازدید کرد
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی جودوکاران المپیکی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این بازدید احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو ضمن خوش آمدگویی به دکتر سجادی در خصوص روند آماده سازی سه جودوکار المپیکی ایران جواد محجوب، سعید مولایی و علیرضا خجسته توضیحات مختصری را ارائه داد.
در ادامه دکتر نصرالله سجادی  معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دقایقی را با جودوکاران به گفتگو پرداخت و خطاب به سه ملی پوش المپیکی و همچنین جوانان جودوکار حاضر در این اردو گفت: بنده خوشحالم از اینکه رشته ورزشی جودو سهمیه قابل ملاحظه ای را برای حضور در المپیک ریو کسب کرده و با توجه به شناخت بنده از ورزشکارانی که این سهمیه ها را به دست آورده اند و همچنین لیاقت و استعداد آنها، جودو حرف های زیادی در المپیک برای گفتن خواهد داشت.
دکتر سجادی با اشاره به 68 سال حضور ایران در رقابتهای المپیک ( 1948 الی 2016 ) و کسب تنها 60 مدال رنگارنگ از این رقابتها، به کار بسیار سختی که ورزشکاران ایرانی در این رقابتها خواهند داشت اشاره کرد  و گفت : امیدواریم ورزشکاران ایرانی در این رویداد بزرگ بین المللی بتوانند موفق ظاهر شوند.
در ادامه نصر الله سجادی ضمن اشاره به المپیک 2020 توکیو و ژاپن که خواستگاه این رشته ورزشی در جهان می باشد از جوانان اردونشین در تیم ملی جودو خواست تا از هم اینک و با تلاش لازم امتیازات خود را برای بالا بردن رنکینگشان و همینطور حضوری موفق در این رقابتها آغاز کنند.
رضا رودکی سرپرست تیم ملی جودو در ادامه و در سخنانی کوتاه ضمن خوش آمدگویی و همچنین تقدیر و تشکر از حمایت های دکتر سجادی از رشته ورزش جودو گفت: ما این سه سهمیه را با چنگ و دندان به دست آوردیم و جودوکاران المپیکی تمام تلاش خود را در رقابتهای پیش رو برای خوشحالی ملت ایران خواهند کرد.
۲۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید