کارگاه ملاحظات تغذیه ورزشی در سفر ویژه فدراسیون شمشیربازی برگزار شد

کارگاه ملاحظات تغذیه ورزشی در سفر ویژه فدراسیون شمشیربازی برگزار شد
کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان ملاحظات تغذیه ورزشی در سفرهای ورزشی ویژه فدراسیون شمشیربازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نوزدهمین کارگاه تغذیه ورزشی ویژه فدراسیون هایی که موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده اند، با حضور پنج نفر از مربیان و ورزشکاران رشته ورزشی شمشیربازی و با عنوان ملاحظات تغذیه ورزشی در سفرهای ورزشی در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
شرکت کنندگان در این کارگاه از مباحث مطرح شده به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص  آشنایی با پرواز زدگی (Jet Lag) و اقدامات مداخله ای در خصوص اصول تغذیه ، بهداشت و مکمل های غذایی و پزشکی در مراحل قبل، حین و پس از سفرهای ورزشی (مقصد) به صورت مشارکتی آگاهی یافتند.
لازم به ذکر است این کارگاه به صورت تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک و پاسخگویی به سوالات آنان توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک همراه بود.
شایان ذکر است بیستمین و آخرین کارگاه تغذیه ورزشی ویژه فدراسیون هایی که کسب سهمیه المپیک کرده اند روز دوشنبه 28 تیرماه سال جاری با عنوان " ملاحظات تغذیه ای در سفرهای ورزشی" ویژه فدراسیون های والیبال، بسکتبال، فوتبال، هندبال، شنا، قایقرانی، دوو میدانی و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.
۲۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید