/ مسابقه ورزش، هنر و المپیک / مراسم افتتاحیه چهارشنبه برگزار می شود / چهار شخصیت ورزشی پیام خود را ارایه کردند

/ مسابقه ورزش، هنر و المپیک /   مراسم افتتاحیه چهارشنبه برگزار می شود  /  چهار شخصیت ورزشی پیام خود را ارایه کردند
چهارمین دوره مسابقه ورزش، هنر و المپیک روز چهارشنبه با قرائت پیام چهار شخصیت ورزشی افتتاح می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره از مسابقات با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، مسعود اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مسوولان ورزشی و قهرمانان مسابقات المپیک وپارالمپیک پکن افتتاح می شود. 
ژاک روگ رییس کمیته بین المللی المپیک، فیلیپ کریون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک، مهندس محمد علی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی از جمله شخصیت هایی هستند که پیام تبریک خود را به مناسبت برگزاری این مسابقه به دبیرخانه برگزاری مسابقه ورزش، هنر و المپیک ارسال کردند که در این روز قرائت خواهد شد.
این در حالی است که بولتن نمایشگاه به دو زبان چاپ می شود و نمونه های این بولتن ها برای روسای کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک ارسال خواهد شد.
همچنین دبیرخانه برگزاری این دوره از مسابقات طی مراسمی نمادین در روز افتتاحیه از مدال آوران پارالمپیک والمپیک پکن دعوت به عمل آورده که قصد دارد از آنها تقدیر کند.
همچنین دیپلم افتخار یزدی که آثارش در نمایشگاه هنرهای ارایه شده به مسابقات المپیک پکن عنوان هفتم را به خود اختصاص داد، در روز افتتاحیه به وی ارایه خواهد شد.
۱۷ آذر ۱۳۸۷ ۰۹:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید