کارگاه ملاحظات تغذیه ورزشی در پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد

کارگاه ملاحظات تغذیه ورزشی در پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد
کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان ملاحظات تغذیه ای در پیشگیری از آسیب های ورزشی ویژه فدراسیون های شنا، قایقرانی، فوتبال، فوتسال و هندبال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هجدهمین کارگاه تغذیه ورزشی ویژه فدراسیون هایی که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده اند در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و ورزشکاران، کادر فنی، کادر پزشکی و سرپرستی پنج فدراسیون ورزشی شنا، قایقرانی، فوتبال، فوتسال و هندبال در این کارگاه حضور یافتند.
14 نفر از ورزشکاران و مربیانی که در این دوره حضور یافتند از مباحث مطرح شده در کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص  اصول استفاده از تغذیه مطلوب و مکمل های غذایی تایید شده و نقش آن ها در کاهش احتمال آسیب در ورزشکاران و ارتقا و تسریع در ریکاوری و ترمیم آسیب های ورزشی به صورت مشارکتی آگاهی یافتند.
لازم به ذکر است کارگاه به صورت تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک و پاسخگویی به سوالات آنان توسط اساتید کارگاه هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی  همراه بود.
نوزدهمین کارگاه تغذیه ورزشی روز دوشنبه چهاردهم تیرماه 1395تحت عنوان " تغذیه در سفرهای ورزشی" در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید