جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: دختران پینگ پنگ باز تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
دختران پینگ پنگ باز تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز هفت ورزشکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
تمرینات پینگ پنگ بازان در اولین دور از اردوها، از بعد از ظهر امروز و پس از انجام آزمون آمادگی جسمانی در آکادمی پینگ پنگ مجموعه ورزشی انقلاب تهران و زیر نظر ویدا عبدی مربی جوانان و فاطمه رجبی مربی تیم نوجوانان آغاز خواهد شد و تا روز 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.
فاطمه جمالی فر، صبا صفری، شقایق حسین زاده و مهشید اشتری در رده سنی جوانان و ملیکا کرمی، مینا پور موسوی و مریم فتحی در رده نوجوانان دعوت شدگان به اردو بودند که در این آزمونها حضور یافتند.
لازم به ذکر است پس از پایان نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز دختران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان، اعضای این دو تیم در رقابتهای رده های سنی قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.
مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای 27 شهریور لغایت دوم مهرماه سال جاری و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید