جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ تهران: تمرینات تنیسورها در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ تهران:
تمرینات تنیسورها در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود
اردونشینان تیم ملی تنیس که خود را آماده حضور در مسابقات دیویس کاپ (دسته سه آسیا) می کنند، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، شش تنیسور اردونشین که از 26 آذر ماه 1394 و پس از انجام آزمونهای آمادگی جسمانی تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات دسته سه آسیا آغاز کرده اند، با حضور در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.
مصطفی عطایی مربی بدنساز این تیم در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک در خصوص برنامه تمرینی و میزان آمادگی تنیسورها گفت: اواخر آذرماه سال گذشته و پس از انجام تست های آمادگی جسمانی از دعوت شدگان به اردو، میانگین میزان آمادگی ملی پوشان 52 درصد بود که پس از دو ماه تمرینات مداوم این میزان آمادگی به 77 درصد افزایش یافت.
مربی بدنساز تیم ملی تنیس در ادامه گفت: هم اکنون طبق برنامه ریزی انجام شده روزی شش ساعت تمرین فشرده را که اختصاص به تمرینات بدنسازی و فنی تنیس دارد، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در آکادمی ملی المپیک و باشگاه تنیس استقلال برگزار می کنیم تا ملی پوشان این تیم به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات پیش رو برسند.
عطایی ضمن اشاره به حضور تنیسورها در مسابقات تنیس جام رمضان که طی روزهای 18 الی 21 خرداد ماه برگزار خواهد شد گفت: ملی پوشان این تیم پس از این مسابقات بلافاصله به اردوی برون مرزی در کشور رومانی اعزام خواهند شد تا ضمن برپایی این اردو در تاریخ 25 خرداد لغایت 10 تیر ماه در مسابقات فیوچرز رومانی نیز شرکت نمایند.
اردونشینان تیم ملی تنیس را آقایان شاهین خالدان، محسن حسین زاده، انوشا شاه قلی، آرش سوری، امیر حسین بادی و محمد کارگران تشکیل میدهند که زیر نظر سعید احمدوند  سرمربی و مصطفی عطایی مربی بدنساز خود آماده حضور در مسابقات جام دیویس می شوند.
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید