چهارمین نشست هم اندیشی اعضاء هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزش سراسر کشور برگزار شد

چهارمین نشست هم اندیشی اعضاء هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزش سراسر کشور برگزار شد
صبح امروز و با حضور وزیر ورزش و جوانان، چهارمین نشست هم اندیشی اعضاء هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزش سراسر کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این نشست با دو محور ارائه عملکرد دو ساله وزارت ورزش و جوانان و همچنین بهره گیری از نقطه نظرات اعضای هیات علمی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور همراه بود.
دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این نشست و طی سخنانی کوتاه گفت: خوشبختانه جامعه علمی در امر ورزش بسیار رشد پیدا کرده و هر چقدر این خانواده بزرگتر شود باعث بالندگی ورزش کشور خواهد شد.
در ادامه دکتر گودرزی گزارشی اجمالی را از اهم فعالیتهای وزارت ورزش و جوانان طی دو سال گذشته و از زمان تصدی گری خود در این وزارت خانه ارائه داد که از مهمترین آنها می توان به فعالیتهای انجام شده در حوزه های ورزش همگانی، ورزش بانوان، حوزه فرهنگی و آموزش، جوانان، تکمیل و افتتاح پروژه های عمران ملی و استانی در حوزه ورزش اشاره نمود.
در ادامه این نشست دکتر احمدی رئیس شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این نشست گفت: برقراری ارتباط بین وزارت ورزش و جوانان و دیگر ارگانهای اجرایی در امر ورزش با بدنه علمی دانشگاه ها و دانشکده های ورزشی، باعث پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور خواهد شد.
وی در ادامه گفت: فضای تبادل نظر و ارتباط بین بدنه مدیریتی و اجرایی ورزش با دانشگاه ها کمک خواهد کرد تا ورزش کشور از پشتوانه های علمی در تصمیم گیریهای خود برخورداد شود.
دکتر رضا شجی دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان از دیگر سخنرانان این نشست بود که آمارهایی را در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با نشست های گذشته این هم اندیشی ارائه نمود.
وی پس از بیان اینکه  448 عضو هیات علمی در سراسر کشور در حال حاضر با وزارت ورزش و جوانان همکاری می کنند به اقدامات انجام شده در وزارت ورزش طی دو سال گذشته اشاره نمود که از مهمترین آنها می توان به تدوین پیش نویس سیاست های کلی نظام در بخش ورزش که با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام گرفت، اجرای طرح آمایش رشته-سرزمین ورزش قهرمانی، فرآیند استعدادیابی در فدراسیون های ورزشی، بانک جامع اطلاعات ورزش کشور و ... اشاره نمود.
در ادامه این مراسم، اعضاء هیات علمی نیز به ترتیب با ایراد سخنرانی نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به وزیر و معاونین ایشان در وزارتخانه ورزش ارائه و با ایشان به تبادل نظر پرداختند.
 
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید