جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی اتریش: ملی پوشان کاراته کا تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی اتریش:
ملی پوشان کاراته کا تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 14 کاراته کای حاضر در مرحله اول از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته که خود را آماده حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی کاراته می کنند، صبح امروز با انجام آزمونهای آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
اردونشینان تیم ملی کاراته که روز گذشته علاوه بر معاینات و تشکیل پرونده پزشکی در آکادمی تحت مشاوره های عمومی تغذیه ای نیز قرار گرفته بودند، امروز و پس از پایان تست های آمادگی جسمانی با حضور در مرکز روانشناسی این مجموعه، زیر نظر دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر این مرکز در تست های روانشناسی شرکت کردند.
لازم به ذکر است سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، ایمان سنچولی، علی فداکار، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، مجتبی شکوهی، علیرضا شیرصفت، امیر مهدی زاده، سجاد فرخی، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی و هادی عرب ملی پوشان دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کاراته هستند که در کنار شهرام هروی سرمربی تیم در این آزمونها حضور یافتند.
مسابقات جام جهانی کاراته بزرگسالان طی روزهای چهارم لغایت نهم آبان ماه سال جاری در شهر لینز اتریش برگزار خواهد شد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید