جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو: آسمان خراش ها تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو:
آسمان خراش ها تست دادند
دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال که از روز گذشته تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز کرده اند در مرکز سنجش آکادمی تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردونشینان تیم ملی بسکتبال که عصر روز گذشته و پس از نشست خبری دکتر بائرمن و صحبت های محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال نخستین جلسه تمرینی خود را در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند، صبح امروز و با سرپرستی دکتر مهران سررشته در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
از نکات مهم این آزمون می توان به حضور هاینس مربی بدنساز آلمانی که به تازگی به اعضای کادر فنی تیم ملی اضافه شده است و همچنین غیبت حامد حدادی و اصغر کاردوست، ستاره های تیم ملی اشاره نمود.
اردونشینان بسکتبالیست طبق برنامه پنج هفته را در تهران به تمرین خواهند پرداخت و سپس در سه اردوی برون مرزی در اروپا، چین و فیلیپین اعزام خواهند شد تا با آمادگی بیشتری در مسابقات کسب سهمیه حضور یابند.

مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو طی روزهای 17 لغایت 20 تیرماه سال جاری و به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و تیم ایران در مرحله مقدماتی این رقابتها با کشورهای یونان و مکزیک هم گروه است.
لازم به ذکر است ترکیب 12 نفره و اعزامی به مسابقات ذکر شده دو هفته پیش از اعزام مشخص خواهند شد و هدایت تیم ملی نیز بر عهده دکتر بائرمن سرمربی این تیم و کمک ایشان مهران شاهین طبع خواهد بود.

 
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید