دومین جلسه انجمن المپین ها در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد

دومین جلسه انجمن المپین ها در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد
دومین جلسه انجمن المپین ها در سال 95 با انتخاب سید حمید سجادی به عنوان رئیس این انجمن همراه شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای این انجمن آقایان سید حمید سجادی، سید کوروش مجتبوی، سید علی اکبر حیدری، تیمور غیاثی، رحیم علی آبادی و سیامک ورزیده قهرمان و کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس و میهمان این جلسه برگزار شد، سید کوروش مجتبوی دبیر انجمن المپین ها مقدمه ای از نحوه عملکرد این انجمن را در سال 1395 به حاضرین ارائه داد.
در ادامه جلسه و با توجه به مذاکراتی که اعضاء انجمن در جلسه پیشین خود با رئیس کمیته ملی المپیک و در خصوص بهبود عملکرد این انجمن در سال 95 و برگزاری پروژه های حساس پیش رو انجام دادند به پیشنهاد اعضاء انجمن و پس از رای مکتوب همه اعضاء، آقای سید حمید سجادی به عنوان مسئول انجمن المپین ها انتخاب شد.
در ادامه و با توجه به پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص فعالیت فرهنگی این انجمن در خلال بازیهای المپیک، طرح پیشنهادی مجتبوی دبیر انجمن المپین ها برای حضور فرهنگی مضاعف کاروان اعزامی به المپیک با عنوان B2B  ( از برزیل تا برزیل ) مطرح شد که مورد موافقت کلیه اعضاء انجمن قرار گرفت.
همچنین مقرر شد پیرو این طرح پیشنهادی، نامه ای با امضای تمامی اعضای انجمن به ریاست کمیته ملی المپیک ارسال شود تا مساعدت حداکثری کمیته ملی المپیک را برای برگزاری طرح مذکور که در حوزه ملی و بین المللی می باشد شاهد باشند.
ازدیگر مصوبات این جلسه دعوت به همکاری از قهرمانان المپیک و ورزشکاران شرکت کننده در ادوار گذشته المپیک ها برای عضویت در انجمن المپین ها بود که با هدف ایجاد همبستگی بیشتر بین نسل قدیم و نسل جدید قهرمانان ملی انجام پذیرفت.
لازم به ذکر است که در طول جلسه نماد ورزشی و میراث فرهنگی و زیست محیطی پروژه مذکور ( B2B ) که همان اسبچه خزری و با قدمت 5000 سال است، توسط دبیر انجمن ارائه شد که مورد توجه اعضاء قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی های لازم برای ساخت نماد مذکور توسط ایشان تهیه و چاپ پیراهن های ورزشی مرتبط با پروژه نیز توسط رحیم علی آبادی مورد پیگیری قرار بگیرند.
شایان ذکر است که پیش از پایان جلسه، دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک به جمع اعضای انجمن پیوست و مذاکراتی در خصوص همکاریهای فی مابین آکادمی ملی المپیک و انجمن ورزشکاران المپیک انجام گرفت.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید