تمرینات آماده سازی ملی پوشان بوکس جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

تمرینات آماده سازی ملی پوشان بوکس جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود
بوکسورهای اردونشین که در حال آماده سازی خود برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک هستند، تمرینات نوبت صبح خود را در آکادمی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 15 بوکسور اردونشین که در آخرین اردوی آماده سازی خود جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان به سر می برند، تمرینات نوبت صبح خود را که بیشتر اختصاص به تمرینات هوازی و بدنسازی دارد در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.
علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط اردو گفت: از روز 25 فروردین ماه، آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم آغاز شده است و تا روز اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک که در تاریخ 18 خرداد ماه سال جاری در کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

استکی در ادامه گفت: بوکسورهای اردونشین علاوه بر تمرینات آماده سازی خود در آکادمی ملی المپیک، بعد از ظهرها نیز زیر نظر کادر فنی این تیم آقایان استکی، امیری، اشرفی و بدنساز تیم ولی الله صالح نیا در سالن شماره 9 مجموعه ورزش انقلاب به تمرینات فنی و تکنیکی می پردازند.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید