جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی: اردونشینان اسکیت هاکی بانوان تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی:
اردونشینان اسکیت هاکی بانوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان تست دادند
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 22 اسکیت باز حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان که از اسفندماه سال گذشته تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته آغاز کرده اند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
کاوه صدقی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی الپیک، در خصوص برنامه ها و نحوه آماده سازی اردونشینان اسکیت هاکی بانوان تا روز اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: چهارمین دور از اردوهای آماده سازی خود را از 28 فروردین ماه آغاز کرده ایم و این مرحله از اردوها تا 24 خرداد ماه سال جاری روز اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است اردونشینان تیم ملی اسکیت هاکی تا روز اعزام به مسابقات جهانی و زیر نظر ملیحه باقری مربی بانوان این فدراسیون، صبح ها با حضور در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب به تمرینات تاکتیکی اسکیت هاکی و بعد از ظهرها نیز به تمرینات قدرتی و بدنسازی می پردازند.
لازم به ذکر است ملی پوشان اسکیت هاکی بانوان پس از مسابقات اسکیت هاکی قهرمانی جهان که 28 خرداد ماه 1395 در کشور ایتالیا برگزار می شود، مهرماه سال جاری نیز در رقابتهای آسیایی این رشته که در کشور چین برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
اردونشینان تیم ملی اسکیت هاکی بانوان را خانمها : شقایق صدیقی، نگار ارجمند، هانیه آقامحمدی، اعظم سنایی، هدی احمد بیگی، الناز نژند، سمانه حیدری، فرزانه شریف‌زاده، آذین قارونی، فرزانه شمس علی، سارا ستاریان، محیا زردوز، بیتا محسنی زاده، فائزه مدبر، مرضیه قندی، متین صیاد، هلیا سوهانی، مارال راسخی، مریم سید محمود، مهسا سعیدی، مریم ولی‌پور، سمانه ناظریان و سوسن قاسمی تشکیل می دهند.
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید