جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی: ملی پوشان اردونشین اسکیت هاکی تست داد

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی:
ملی پوشان اردونشین اسکیت هاکی تست داد
ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکیت هاکی تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 21 اسکیت باز حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی اسکیت هاکی که از اسفندماه سال گذشته تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته آغاز کرده اند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
کاوه صدقی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی الپیک، در خصوص برنامه ها و نحوه آماده سازی اردونشینان اسکیت هاکی تا روز اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: طبق برنامه چهارمین دور از تمرینات آماده سازی خود را از امروز آغاز کرده ایم و این مرحله از اردوها تا 24 خرداد ماه سال جاری روز اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: پنجم تیرماه و بلافاصله پس از پایان رقابتهای جهانی، اولین کمپ حاکی روی یخ را که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد با حضور اعضای تیم ملی و هاکی بازان ایرانی مقیم خارج از کشور در کشور ایتالیا برپا خواهیم کرد.
شایان ذکر است اردونشینان تیم ملی اسکیت هاکی تا روز اعزام به مسابقات جهانی، صبح ها در آکادمی المپیک به کار با وزنه و انجام تمرینات بدنسازی خواهند پرداخت و بعد از ظهرها نیز با حضور در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
لازم به ذکر است ملی پوشان اسکیت هاکی پس از مسابقات اسکیت هاکی قهرمانی جهان که 28 خرداد ماه 1395 در کشور ایتالیا برگزار می شود و همچنین رقابتهای آسیایی این رشته که مهرماه سال جاری در کشور چین برگزار خواهد شد، در روزهای پایانی سال نیز برای نخستین بار در بازیهای زمستانی که به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد شرکت می کنند. 
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید