کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه فدراسیون های شمشیربازی و تیراندازی با کمان برگزار شد

کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه فدراسیون های شمشیربازی و تیراندازی با کمان برگزار شد
پانزدهمین کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی با عنوان " مکمل های غذایی "ویژه فدراسیون های شمشیربازی و تیراندازی با کمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون هایی که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده اند و یا داوطلب کسب سهمیه المپیک می باشند بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری پانزدهمین کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان " مکمل های غذایی " ویژه فدراسیون های شمشیربازی و تیراندازی با کمان نمود.
شرکت کنندگان در این کارگاه که هفت نفر از مربیان و ورزشکاران رشته های ورزشی ذکر شده بودند از مباحث مطرح شده در کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص مکمل های غذایی مجاز و قابل استفاده که در رده A  انجمن علوم ورزشی استرالیا ( AIS )  قرار دارند آگاهی یافتند.
شناخت انجمن علوم ورزشی استرالیا به عنوان رفرنس اطلاعات تغذیه ورزشی، رده بندی مکمل های غذایی و اساس طبقه بندی گروه  A-B-C-D و معرفی و طریقه مصرف مکمل های گروه A  نظیر وی، کافئین، کراتین، نوشیدنی های ورزشی، بارها و ژل های ورزشی، بتا آلانین، بیکربنات و .... از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
لازم به ذکر است کارگاه ذکر شده به صورت مشارکتی و تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک و پاسخگویی به سوالات آنان توسط اساتید کارگاه آقایان هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و همینطور آقای عسجدی از دیگر همکاران دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی برگزار گردید.
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید