معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از نخستین اردوی استعدادیابی دختران هندبالیست بازدید کرد

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از  نخستین اردوی استعدادیابی دختران هندبالیست بازدید کرد
با حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و رئیس و نایب رئیس فدراسیون هندبال، اولین اردوی استعدادیابی دختران هندبالیست با عنوان ( بلند قامتان ) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز و هم زمان با آغاز نخستین اردوی طرح استعدادیابی هندبال در آکادمی ملی المپیک، رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن بازدید از این اردو با هندبالیستهای نوجوان به گفتگو پرداخت.
معاون وزیر ورزش در امور بانوان که در گذشته ای نه چندان دور عهده دار سمت نایب رئیسی بانوان فدراسیون هندبال بوده ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نوجوانان هندبالیست خطاب به ایشان گفت: شما در این رشته ورزشی جزو بهترین ها و نخبگان استان خود هستید و چنانچه خواهان پیشرفت در ورزش هستید باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهید.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش رئیس فدراسیون هندبال در برپایی این اردو گفت: بنده اینجا هستم تا به شما بگویم وزارت ورزش نهایت حمایت خود را از شما خواهد کرد تا انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که هندبال بانوان در آسیا بدرخشد.

لازم به ذکر است نخستین اردوی استعدادیابی هندبال در بخش دختران با دعوت از 160 هندبالیست نوجوان و جوان از 23 استان کشور که همگی دارای 14 الی 16 سال سن و قامتی بالای 170 سانت می باشند از صبح امروز و با انجام آزمونهای آمادگی جسمانی از 40 هندبالیست در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید