رئیس فدراسیون والیبال از اردوی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد

رئیس فدراسیون والیبال از اردوی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال صبح امروز ضمن بازدید از تمرینات تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک با کادر فنی و اردونشینان این تیم به گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان با دعوت از 19 والیبالیست جوان و با حضور تمامی اعضای کادر فنی این تیم در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که در نخستین جلسه تمرینی این تیم در آکادمی ملی المپیک حضور یافت طی بازدید از امکانات سالن والیبال این مجموعه و در گفتگو با جوانان والیبالیست اردونشین گفت: کشورهایی از جنوب شرق آسیا مانند چین و ژاپن که در رشته ورزشی والیبال در آسیا صاحب سبک بوده و خود را از مدعیان قهرمانی در این رشته ورزشی می دانند هم اکنون سخت تلاش می کنند تا فاصله ای که بین ما و آنها به وجود آمده را از بین ببرند.
داورزنی خطاب به والیبالیستهای جوان گفت: تمامی امکانات اعم از محل اردوی مناسب و کادر فنی بسیار مجرب در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا انشاءالله در آینده ای نزدیک و پس از فتح آسیا، شما را بر روی سکوی جهانی و فینال این رقابتها ببینیم.
کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان را آقایان بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی به عنوان مربی، دکتر بهمن تاروردی زاده به عنوان بدنساز، محمد امین شاکری به عنوان آنالیزور و دکتر مهدی احمدی به عنوان فیزیوتراپ تشکیل می دهند.
گفتنی است اعضاء حاضر در این اردو را آقایان رسول آقچه لی، علی رمضانی، بیژن براتی طرقی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، مرتضی شریفی، علی یوسف پور، محمود رسولی، اسماعیل طالبی، توحید صمدی، طیب عینی، محمد کاظم غفاری، امیر حسین اسفندیار، مصطفی خلیلی، جواد کریمی، میربابک موسوی، اکبر ولایتی، علیرضا صفایی تهرانی و اسماعیل مسافر تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است والیبالیستهای جوان جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان پسر آسیا در چین تایپه آماده می شوند.
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید