جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا: اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا:
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو که خود را برای مسابقات آسیایی این رشته در کشور فیلیپین آماده می کنند در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هفت هوگوپوش حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو که علاوه بر حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال بالا بردن امتیازات خود برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 نیز می باشند، با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
سومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم که از روز چهارم فروردین ماه و در خانه تکواندو آغاز شده است، تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است رقابتهای پاراتکواندو برای نخستین بار در تقویم بازیهای پارالمپیک 2020 قرار خواهد گرفت و به همین منظور اعضای تیم پاراتکواندو ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال کسب امتیازات لازم برای بالا بردن رنکینگ خود جهت حضور در پارالمپیک توکیو ژاپن نیز می باشند.
دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا 30 فروردین ماه سال جاری به میزبانی کشور فیلیپین و در مانیلا برگزار خواهد شد و تکواندوکاران ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود که در دور گذشته این رقابتها و با کسب دو مدال طلا یک نقره و دو برنز همراه بود به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو را در دو کلاس 44 و 42 و در اوزان 61- کیلوگرم سجاد جوان بخت و سعید صادقیان پور، 75- کیلوگرم مهدی پوررهنما و محمود جعفرزاده و در 75+ کیلوگرم اصغر عزیزی، محسن عبدی و احمد نریمانی تشکیل می دهند.
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید