دوره آموزشی مدیریت استراتژیک و رویدادهای ورزشی برگزار شد

دوره آموزشی مدیریت استراتژیک و رویدادهای ورزشی برگزار شد
با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به میزبانی استان خوزستان، دوره آموزشی مدیریت استراتژیک و رویدادهای ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، دوره آموزشی مدیریت استراتژیک و مدیریت رویدادهای ورزشی در تاریخ 14 و 15 اسفندماه در محل تالار همایش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار گردید.
مظفر علی شائی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی در راستای تقویت دانش مدیریتی روسای هیأتهای ورزشی و ادارات شهرستانها با هماهنگی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.
علی شائی افزود: جمع کثیری از روسا، نواب رئیس و دبیران هیأتهای ورزشی، مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و کارشناسان ورزشی در این دوره حضور داشتند.
وی در ادامه گفت: دوره آموزشی مدیریت استراتژیک و مدیریت رویدادهای ورزشی با تدریس اساتید مجربی از جمله دکتر رضا محمدکاظمی دانشیار دانشگاه تهران، دکتر مهدی شریعتی دانشجو فوق دکترا دانشگاه تهران و دکتر خطیبی عضو هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه چمران انجام شد.
علی شائی در پایان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره با تدوین برنامه های استراتژیک و مدیریت رویدادهای ورزشی آشنا شدند خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان در پایان این دوره آموزشی، دوره مدیریت استراتژیک و رویدادهای ورزشی بسیار مطلوب و کاربردی به مخاطبین ارائه شده است.                              
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید