جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: تمرینات تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
تمرینات تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود
نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که طی روزهای دهم الی یازدهم اسفند ماه در خانه تکواندو برگزار شد، اردوی آماده سازی این تیم با 20 تکواندوکار در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
تمرینات هوگوپوشان اردونشین در آکادمی المپیک زیر نظر سرمربی این تیم سید نعمت خلیفه و به این صورت پیگیری می شود که تکواندوکاران صبح ها به تمرینات هوازی و بعد از ظهرها نیز در سالن تکواندو این مجموعه به تمرینات فنی و تکنیکی می پردازند.
شایان ذکر است که از روز پنجشنبه 20 اسفندماه سال جاری و پس از خط خوردن 10 تکواندوکار، این تمرینات با حضور 10 هوگوپوش منتخب کادر فنی، تا یک هفته مانده به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی پیگیری خواهد شد و پس از آن و با خط خوردن چهار تکواندوکار دیگر، تیم ملی تکواندو با شش ورزشکار به مسابقات ذکر شده اعزام خواهد شد.
بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه 1395 در شهر مانیل فیلیپین برگزار می شود و تیم ایران در دور گذشته این رقابتها در ازبکستان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد. 
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید