مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال برگزار شد
پانزدهمین دوره مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال بعد از دوسال وقفه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع عمومی سال 1394 بعد ظهر امروز  دوشنبه 10 اسفند ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان و با حضور رؤسای هیأت های سراسر کشور و سایر اعضا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
بعد از خیر مقدم فرامرز می ابادی دبیر کل فدراسیون و پخش کلیپی از عملکرد فدراسیون هندبال در سال 1394 ،سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون نیز به شرح مختصری ازعملکرد یکساله در سال اخیر پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد.
در ادامه عبدالله زادمراد خزانه دار فدراسیون گزارش جامعی از فعالیت های مالی ارایه و پس از او حسابرس رسمی فدراسیون به ارایه گراش پرداخت. افشین مقصودی بازرس ویژه فدراسیون نیز عملکرد مالی از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه فدراسیون ارائه کرد.
این جلسه با سخنانی از ناصر قاسمی (رئیس هیات هندبال خوزستان)، حسن افتخاری (رئیس هیات هندبال اصفهان) صید احمدی (هیئت هندبال ایلام )و مردوخی (رئیس هیات هندبال کردستان) پیگیری شد که هر یک از این افراد به بیان نقطه نظرات، انتقادات و همچنین پیشنهادهای مختلف جهت بهبود وضعیت هندبال کشور پرداختند.
دکتر سجادی با اعلام رضایت از فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون هندبال از لزوم همکاری بیشتر هیات های استانی جهت توفیق هر چه بیشتر این ورزش به خصوص در رقابت های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا سخن گفت.
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید