مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری با حضور 32 عضو از 44 عضو حائز رای، در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و حاضرین ضمن استماع گزارش های سال 93 خزانه دار، بازرس و حسابرس فدراسیون، به بررسی و تصویب تقویم سال 95 پرداختند
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، با حضور دکتر نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، حسین مقامی دبیر فدراسیون، رباب شهریان نماینده کمیته ملی المپیک، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و افتخاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت مجمع عمومی سالیانه فدراسیون برگزار شد و در بخش اول خزانه دار فدراسیون گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون در سال 93 ارائه کرد. با توجه به عدم برگزاری مجمع در 3 سال گذشته ابتدا قرار بود گزارش عملکرد مالی فدراسیون در سالهای   91-92 و 93 ارائه گردد اما به درخواست نصراله سجادی با توجه به غیبت مسئولان وقت فدراسیون در سالهای مربوطه، فقط گزارش عملکرد سال 93  قرائت شد که البته گزارش همان یکسال نیز با سئوال ها و ابهامات زیادی از سوی روسای هیات ها همراه بود.
در ادامه مجمع بازرس و حسابرس فدراسیون وزنه برداری گزارش عملکرد مربوط به سال 93 را رائه کردند. بررسی و تصویب تقویم سال 95، بخش بعدی دستور جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری بود. در این بخش علی مرادی، رئیس فدراسیون با اشاره به اهمیت میزبانی ایران از رقابتهای جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک، آن را رویدادی کم سابقه در وزنه برداری کشور عنوان کرد و از همه اعضای مجمع خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، فدراسیون را در برگزاری هرچه بهتر این تورنمنت بین المللی یاری کنند.
دور ماندن وزنه برداری از آموزش و پرورش، کمبود امکانات و تجهیزات وزنه برداری در استان ها، نبود اعتبارات و منابع مالی کافی برای اعزام تیم ها به مسابقات مختلف داخلی، توجه ویژه نسبت به افزایش بودجه فدراسیون در سال المپیک، نحوه بهره مندی از معافیت های مالیاتی، حمایت از خیرین ورزشی، مشکلات مربوط به جذب اسپانسر و ساخت خانه وزنه برداری در مراکز استانها از جمله مواردی بود که از سوی هیات های استانی مطرح شد و پاسخ هایی را از سوی رئیس مجمع و رئیس فدراسیون به همراه داشت.
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید