جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی فیلیپین: اردوی تیم ملی پومسه در آکادمی ملی المپیک برپا شد

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی فیلیپین:
اردوی تیم ملی پومسه در آکادمی ملی المپیک برپا شد
اعضای تیم ملی پومسه آقایان که خود را برای رقابتهای آسیایی این رشته آماده می کنند اردوی شبانه روزی خود را در آکادمی ملی المپیک برپا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 17 ورزشکار دعوت شده به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی پومسه آقایان اعزامی به رقابتهای آسیایی فیلیپین، تمرینات شبانه روزی خود را زیر نظر احمد اخلاقی سرمربی این تیم و محمد تقی حاتمی کمک (کمک مربی) در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
برنامه تمرینی این تیم در آکادمی ملی المپیک به این صورت می باشد که پومسه روها هر روز ساعت 6 تا 7 صبح تمرینات هوازی، 10 الی 13 بدنسازی و کار با وزنه و مابین ساعات 16 الی 19 نیز به تمرینات تکنیکی و مرور فن می پردازند.
تیم ملی پومسه در رده های سنی 18 تا 30 ، 31 تا 40 ، 41 تا 50 ، 51 تا 60 و 61 سال به بالا در مسابقات انفرادی و در دو رده سنی 18 تا 30 سال و بالای 31 سال در مسابقات تیمی سه نفره شرکت خواهند کرد.
همچنین پومسه روها در این مسابقات در رقابتهای تیمی pair  در رده های سنی 18 تا 30 سال و 31 سال به بالا و همچنین در مسابقات free style  که در رده سنی 18 سال به بالا برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
تیم ملی پومسه ایران که در دور گذشته این مسابقات عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد، در چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2016 (29 فروردین ماه 1395) در کشور فیلیپین به مصاف رقبای آسیایی خود خواهد رفت.
۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید