با همکاری آکادمی ملی المپیک و در سازمان فنی حرفه ای کشور روی داد: تدوین استاندارد کاربر ماساژ

با همکاری آکادمی ملی المپیک و در سازمان فنی حرفه ای کشور روی داد:
تدوین استاندارد کاربر ماساژ
تدوین استاندارد کاربر ماساژ و 10 استاندارد در غالب شایستگیهای ماساژ در سازمان فنی و حرفه ای کشور و با همکاری آکادمی ملی المپیک شکل گرفت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در سال 1391 بحث ماساژ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد و حیطه های مختلف ماساژ در آن وزارت خانه از لحاظ شغلی و مهارتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 در همین راستا و در سال 1392 اولین انجمن صنفی کارفرمایی در حوزه ماساژ با مجوز این وزارت خانه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شکل گرفت.
پس از تشکیل مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی در حوزه ماساژ و نیز انتخابات صورت گرفته در این مجمع دکتر بهنام قاسمی به سمت ریاست انجمن و سید شاهو حسینی مدیر مرکز تمرینات آبی آکادمی ملی المپیک به سمت خزانه داری و دبیری این انجمن صنفی انتخاب شدند.
سید شاهو حسینی مدیر مرکز تمرینات آبی آکادمی ملی المپیک در خصوص این عنوان و فعالیتهایی که تا کنون انجام شده گفت: بحث مهارتی شدن و نگاه شغلی نسبت به این حوزه در سازمان آموزش فنی و حرفه ای به تازگی قوت گرفت و برای اولین بار در کشور به صورت مدون و نظام مند استاندارد آموزش شغل تحت عنوان کاربر ماساژ در گروه شغلی بهداشت و ایمنی طراحی و تدوین شد
وی ادامه داد : در نهایت استاندارد عنوان کاربر ماساژ در معاونت آموزشی و در دفتر طرح و برنامه های درس سازمان آموزش فنی و حرفه ای مورد تایید و تصویب نهایی قرار گرفت.
وی در پایان گفت: تاکنون 10 استاندارد در غالب آموزش شایستگی ها در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عناوین: ماساژ سوئدی، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ کمپرس گیاهی( هربال) ماساژ ایرانی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع، ماساژ بافت عمقی( دیب تیشو)، ماساژ تای، ماساژ شیاتسو( فشاری)، و ماساژ آروماتراپی مورد نگارش و تدوین قرار گرفته است.
۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید