ملی پوشان قایقران با تکنیکهای علمی کنترل وزن آشنا شدند

ملی پوشان قایقران با تکنیکهای علمی کنترل وزن آشنا شدند
مربیان و ورزشکاران تیم ملی قایقرانی در کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان ملاحظات علمی در کنترل وزن شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به در پیش بودن مسابقات مهم المپیک و همچنین نظر به اهمیت دانش تخصصی تغذیه ورزشی در عملکرد ورزشکاران، بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک یازدهمین کارگاه آموزشی تخصصی تغذیه ورزشی را ویژه اعضای تیم ملی قایقرانی برگزار کرد.
این کارگاه از سری کارگاه هایی است که جهت بهره مندی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان 16 فدراسیون که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده اند و یا مستعد کسب سهمیه می باشند طبق برنامه زمان بندی شده و با حضور قایقرانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
ترکیب بدنی و انواع آن، مقایسه ترکیب بدنی در هر دو جنس، روش های سنجش ترکیب بدن، شاخص توده بدنی، درصد چربی بدن، تغییرات وزنی، روش های رایج در مدیریت وزن، اصول علمی مدیریت وزن و مداخلات آن، عوارض مدیریت وزن نادرست، محاسبه متابولیسم پایه و رفتارهای غذایی صحیح و ... از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه بود که به صورت مشارکتی و تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک و پاسخگویی به سوالات آنان همراه بود.
لازم به ذکر است کارگاه بعدی ویژه بانوان ورزشکار روز دوشنبه 3/12/1394 با عنوان " ملاحظات تغذیه ورزشی و پیشگیری از اختلالات غذایی برگزار خواهد شد.
۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید