حمید سوریان : اگر می خو اهیم نتایج درخشان گذشته را تکرار کنیم باید فضا را حرفه ای تر و پویاتر کنیم

حمید سوریان :
اگر می خو اهیم نتایج درخشان گذشته را تکرار کنیم
 باید فضا را حرفه ای تر و پویاتر کنیم
حمید سوریان و افشین بیابانگرد به همراه فرشاد علیزاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حمید سوریان پر افتخارترین فرنگی کار ایران که یک مدال طلای المپیک، شش طلای جهانی و دو مدال طلای بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد، پس از پایان مرحله پنجم از اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی، تمرینات اختصاصی خود را پیش از آغاز مرحله ششم اردوها به همراه افشین بیابانگرد ملی پوشی که آماده حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا می شود در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کند.
سوریان در گفتگو با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک ضمن ایده آل شمردن شرایط و امکانات آکادمی المپیک برای بهره مندی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی از این مجموعه گفت: شرایط محیطی آکادمی و فضا و چارچوبی که بر آن حاکم است برای ورزشکاران حرفه ای خصوصا" ورزشکارانی که خود را برای حضور در المپیک ریو آماده می کنند بسیار خوب است.  
سوریان گفت: با توجه به حس خانوادگی بیشتری که هر ورزشکاری در محیط آکادمی دارد و همینطور کارشناسان زبده ای که در آکادمی مشغول سرویس دهی به ورزشکاران حرفه ای و ملی پوش می باشند من را بر این داشت تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و اعزام به تورنمنت مهم مجارستان به همراه افشین بیابانگرد به تمرین و کار با وزنه در این مجموعه بپردازم.
سوریان ضمن مثبت ارزیابی کردن فضای حاکم بر ورزش در سالی که منتهی به المپیک است گفت:  ما اگر می خواهیم نتایج درخشان گذشته را تکرار و به نتایجی حتی بهتر از المپیک لندن دست یابیم این فضا را باید حرفه ای تر و پویاتر کنیم.
سوریان در پایان اشاره کرد من هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده ام و انشاءالله تا المپیک به این فرم که مدنظر من و مربیان تیم ملی است خواهم رسید.

در ادامه نیز افشین بیابانگرد فرنگی کار مطرح ایران با بیان این مثال که در بسیاری از کشورهایی که در المپیک از مدعیان اصلی این رویداد مهم بین المللی هستند و با توجه به تصاویری که از تمرینات ورزشکاران این کشورها مخابره می شود شاهد این هستیم که چگونه تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر می گذارند تا در المپیک برای کشور خود افتخار آفرینی کنند.
بیابانگرد ادامه داد: مربیان ما در تمرینات تیم ملی از بهترینهای حرفه خود هستند و ما را در بخش فنی به طور کامل پشتیبانی می کنند ولی ما نباید از این امر غافل باشیم که یک ورزشکار حرفه ای علاوه بر این باید از لحاظ فیزیولوژیک، تغذیه و ... تحت نظر متخصصینی همچون کارشناسانی که در آکادمی المپیک مشغول به کار هستند قرار گیرند تا با آمادگی کامل تری در مسابقات مهم داخلی و بین المللی حضور یابند.   
۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید