کادر فنی، پزشکی و سرپرستی رشته های قایقرانی، والیبال و فوتبال : در کارگاه آشنایی با نوشیدنی های ورزشی

کادر فنی، پزشکی و سرپرستی رشته های قایقرانی، والیبال و فوتبال : 
در کارگاه آشنایی با نوشیدنی های ورزشی
هفتمین کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه تیم هایی که کسب سهمیه المپیک کرده اند و یا داوطلب کسب سهمیه می باشند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هفتمین کارگاه کاربردی تغذیه ورزشی با عنوان "نوشیدنیهای ورزشی "  ویژه کادر فنی، پزشکی و سرپرستی رشته های ورزشی قایقرانی، والیبال و فوتبال در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار گردید.
در این کارگاه که با استقبال نمایندگان و ورزشکاران فدراسیون ها مذکور مواجه شد ، 18 شرکت کننده این کلاس آموزشی از مباحث مطرح شده در کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص  نوشیدنی های ورزشی و انواع و نقش آن ها در ورزش که توسط اساتید این کارگاه هادی عطارد مسئول بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و خانم محمدیان کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی تدریس گردید، آگاهی یافتند.
معرفی نوشیدنی های ورزشی و انواع آن ها، زمان و مقدار استفاده از هر کدام، کاربرد نوشیدنی های ورزشی در ارتقای عملکرد ورزشکاران و نیز معرفی نوشیدنی های انرژی زا و مایعات ورزشی از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه بود که به صورت مشارکتی و تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک و پاسخگویی به سوالات آنان همراه بود.
لازم به ذکر است روز دوشنبه پنجم بهمن ماه 1394 هشتمین کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان " ملاحظات علمی در کنترل وزن " ویژه رشته ورزشی جودو برگزار خواهد شد.
۲۹ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید