بانوان ملی پوش تکواندوکار تحت مشاوره تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک قرار گرفتند

بانوان ملی پوش تکواندوکار تحت مشاوره تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک قرار گرفتند
ملی پوشان تیم ملی تکواندو بانوان که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو آماده می کنند تحت مشاوره تغذیه قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بخش تغذیه آکادمی المپیک برنامه های خود را در زمینه های آموزش، نظارت، مشاوره و تنظیم منوهای غذایی تخصصی مرتبط با تمامی رشته های ورزشی و نیز مشاوره های تخصصی فرد به فرد ملی پوشان اعزامی به المپیک ریو آغاز کرده است.
در همین راستا و پس از هماهنگی های به عمل آمده بین بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده و اکرم خدابنده دو تکواندوکار ملی پوش که خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو در کشور فیلیپین آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک تحت مشاوره تغذیه و کنترل وزن بخش تغذیه ورزشی قرار گرفتند.
به موازات نخستین جلسه مشاوره تغذیه ویژه بانوان تکواندوکار که شامل انجام تست ترکیب بدنی و تکمیل پرونده تغذیه ای  این دو ملی پوش می باشد، مشاوره های تغذیه ای آقایان رشته مذکور نیز در حال انجام است.
لازم به ذکر است طی روزهای آتی و تا اعزام تکواندوکاران به مسابقات کسب سهمیه المپیک که فروردین ماه 1395 در کشور فیلیپین برگزار خواهد شد، هادی عطارد مسئول بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی به طور مرتب و با حضور در خانه تکواندو، منوی غذایی و برنامه کنترل وزن این ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
۲۰ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید