مربیان سوپر لیگ بسکتبال در کارگاه آموزشی بیومکانیک ورزشی

مربیان سوپر لیگ بسکتبال در کارگاه آموزشی بیومکانیک ورزشی
مربیان شاغل در سوپرلیگ بسکتبال در کارگاه بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک با عنوان ویژگیهای قدرت در بسکتبال شرکت می کنند
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در راستای ارتقاء عملکرد ورزشکاران ملی و باشگاهی رشته های مختلف ورزشی نسبت به انجام آزمونهای تخصصی اقدام نموده است.
در همین راستا و پس از دعوت از فدراسیون های مختلف ورزشی، فدراسیون بسکتبال آمادگی خود را جهت استفاده از کارگاه یک روزه بیومکانیک ورزشی برای مربیان حاضر در سوپرلیگ اعلام نمود.
این کلاس آموزشی یک روزه با عنوان کارگاه بیومکانیک " ویژگیهای قدرت در بسکتبال " و با هدف کلی معرفی "ویژگیهای قدرت" مرتبط با عملکرد ورزشکاران رشته ورزشی بسکتبال، 20 دی ماه و با حضور 25 نفر از مربیان لیگ حرفه ای بسکتبال برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است تدریس این کارگاه آموزشی بر عهده مهدی چراغی کارشناس ارشد بخش بیومکانیک ورزشی و دکتر الهام شیرزاد مسئول بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک می باشد.
شایان ذکر است دانشجویان کارشناسی ارشد بیومکانیک ورزشی دانشگاه تهران در برگزاری این کارگاه با بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی المپیک همکاری خواهند نمود.  
۱۹ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید