نشست انتقال اطلاعات و تجربیات پکن به لندن

نشست انتقال اطلاعات و تجربیات پکن به لندن
IOC با هدف تضمین استفاده از تجربیات به دست آمده در پکن، اقدام به برگزاری نشستی با حضور کمیته برگزاری پکن 2008، ونکور2010، لندن 2012 و سشی 2014 و با شرکت 900 نفر از تاریخ 4 الی 7 آذر 1387 نمود.

ژاک رگ رییس IOC گفت:" خوشحالیم که بازی های المپیک به انگلیس، مهد ورزش های مدرن بازگشت. هر یک از بازی های المپیک ویژگی خاص خود را دارد. بازی های موفق پکن از بسیاری جهات منحصر به فرد بودد. لندن نیز از قابلیت های منحصر به فردی  بر خورداراست که موفقیت بازی های 2012 را تضمین می کند. دغدغه من در دوران تصدی ریاست کمیته بین المللی المپیک انتقال اطلاعات و تجربیات است. بازی های 2008 استاندارهای جدیدی در سازماندهی، اماکن ورزشی وعملکرد ورزشی ایجاد کرد، با این وجود همواره می توان پیشرفت کرد".

ژیلبرت فلی، دبیر اجرایی بازی های المپیک نیز گفت:" مطمئنم که مسئولین برگزاری بازی های لندن بهترین بازی ها را با حال و هوای انگلیسی برگزار خواهند کرد.  

گزارش رسمی IOC به بررسی کلیه طرح ها، جنبه های عملیاتی و چالش های روبروی پکن را پرداخت و در طی این نشست ها در خصوص موضوع  ورزش، اقامت، ایاب و ذهاب، فرهنگ، آموزش و ... بحث و تبادل اطلاعات شد.      

 

 

۹ آذر ۱۳۸۷ ۱۱:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید