کادر فنی تیم ملی جودو در کارگاه تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک

کادر فنی تیم ملی جودو در کارگاه تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک
اعضای کادر فنی تیم ملی جودو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان" تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه " شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون هایی که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده و یا داوطلب سهمیه می باشند، بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی ویژه جهت فدراسیون جودو نمود.
در این کارگاه که از کادر فنی تیم ملی جودو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان دعوت به عمل آمده بود، مبحث مهم تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی به مخاطبین کارگاه ارائه شد.
شرکت کنندگان در این کارگاه ضمن مشارکت فعال در مباحث مطرح شده مشکلاتی را که از نقطه نظر تغذیه ای و آماده سازی در تمرینات و مسابقات داخلی و برون مرزی با آن مواجه شده بودند مطرح کرده و راه کارهای مناسب را دریافت کردند.
همچنین فدراسیون های کشتی، وزنه برداری، تکواندو و بوکس نیز پس از هماهنگی های انجام شده در کارگاهی با همین عنوان ویژه این چهار فدراسیون طی روزهای آتی و با اعلام قبلی در زمان مقرر برگزار می گردد.
لازم به ذکر است کارگاه بعدی بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک روز دوشنبه 14 دیماه 1394 با عنوان " نوشیدنی های ورزشی " ویژه رشته های شمشیربازی و تیروکمان برگزار خواهد شد.
۹ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید