جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: دختران اسکواش باز تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
دختران اسکواش باز تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اسکواش دختران در دو رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 30 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی اسکواش دختران در دو رده سنی زیر 19 سال و زیر 15 سال که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی آماده می کنند تست دادند.
در ابتدا و پس از فراخوان فدراسیون اسکواش 55 اسکواش باز دختر از سراسر کشور که دارای شرایط لازم و مدنظر فدراسیون بودند ضمن اعلام آمادگی در نخستین مرحله از مسابقات انتخابی که در یزد و زیر نظر مربیان تیم ملی برگزار شد شرکت کردند.
پس از مسابقات انتخابی اعضای کادر فنی تیم ملی اسکواش دختران اسامی 30 نفر از اسکواش بازان برتر در رقابتهای انتخابی را اعلام کرد تا صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و معرفی خود به کادر فنی در آزمون آمادگی جسمانی شرکت کنند.
شرکت کنندگان در این آزمون را  10 ورزشکار زیر 19 سال و 20 اسکواش باز زیر 15 سال تشکیل دادند که زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش آکادمی و با همراهی فاطمه سادات حیدری سرمربی این تیم و پرند دولت زاده کمک ایشان در این آزمونها حضور یافتند.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان خرداد ماه سال آینده در کشور مالزی برگزار خواهد شد.
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید