جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: نوجوانان و جوانان اسکواش باز تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
نوجوانان و جوانان اسکواش باز تست دادند
نفرات دعوت شده به تیم ملی اسکواش در دو رده سنی نوجوانان و جوانان تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 20 اسکواش باز دعوت شده به تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان زیر نظر سرمربی این دو تیم محمد سنایی و مسعود ضیاءالدینی کمک ایشان در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
مسعود ضیاءالدینی کارشناس خبره فدراسیون اسکواش و مربی تیمهای رده سنی این فدراسیون در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای این دو تیم گفت: در ابتدا و پس از فراخوانی که از سوی فدراسیون اسکواش به سراسر کشور اعلام شد 50 اسکواش باز نوجوان و جوان خود را به فدراسیون معرفی کردند.
وی گفت: پس از انجام دور اول مسابقات انتخابی تیم ملی 28 ورزشکار برتر به تیم ملی اسکواش در دو رده سنی زیر 15 سال و زیر 19 سال دعوت شدند تا صبح امروز با حضور در آکادمی ضمن معرفی خود به مربیان تیم ملی در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کنند.
ضیاءالدینی در ادامه گفت: پس از ترکیب تست آمادگی جسمانی صبح امروز که از اهمیت بالایی نزد مربیان تیم برخوردار است و همچنین تست فنی که 20 دیماه از دعوت شدگان به تیم ملی گرفته خواهد شد هشت اسکواش باز اصلی و اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهند شد و نخستین دور تمرینات خود را بلافاصله پس از دور دوم مسابقات انتخابی آغاز خواهند کرد.
مربی تیم ملی اسکواش نوجوانان و جوانان در پایان گفت: دو اردوی برون مرزی را برای هشت اسکواش باز برتر در کشور مالزی در اسفندماه سال جاری و فروردین 1395 در نظر گرفته ایم تا اردونشینان جوان و نوجوان با آمادگی بیشتری در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.
رقابتهای اسکواش قهرمانی آسیا در رده های سنی خرداد ماه سال آینده در کشور مالزی برگزار خواهد شد.
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید