فدراسیون های المپیکی در کارگاه آموزشی تغذیه آکادمی ملی المپیک

فدراسیون های المپیکی در کارگاه آموزشی تغذیه آکادمی ملی المپیک
اعضای کادر فنی، پزشکی و سرپرستان هفت فدراسیون ورزشی در کارگاه تغذیه با عنوان " تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه " شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون هایی که کسب سهمیه المپیک کرده و یا داوطلب کسب سهمیه می باشند و به جهت برگزاری کارگاه های کاربردی تغذیه ورزشی ویژه کادر فنی، کادر پزشکی و سرپرستی این فدراسیون ها، نمایندگانی از فدراسیون های شمشیربازی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، هندبال، بسکتبال، والیبال و فوتبال در کارگاه تغذیه با عنوان " تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه " شرکت کردند.
در این کارگاه که با استقبال مطلوبی از سوی فدراسیون های ذکر شده مواجه گردید 34 نفر از اعضای کادر فنی، پزشکی و سرپرستی این فدراسیون ها حضور داشتند که ضمن بیان تجربیات خود در خصوص موضوع تغذیه در اردوها و مسابقات برون مرزی  این تیمها مسائل و مشکلاتی را که با آن مواجه شده بودند را مطرح کردند و از راه کارهای مناسب اساتید این کارگاه در این خصوص بهره لازم را بردند.
در این کارگاه آموزشی مباحث کاملا کاربردی به صورت کارگاهی و مباحثه ای در خصوص تغذیه در شرایط تمرینی و نیز تغذیه قبل، حین و نیز ریکاوری مناسب جهت رشته های ورزشی حاضر در کارگاه ارائه و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.
در پایان این کارگاه نیز فهرست کلیه کلاسهای آموزشی، سرفصل ها و نیز تاریخ برگزاری کارگاه های تغذیه که طی روزهای باقی مانده تا المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد به مخاطبین ارائه شد.
 شرکت کنندگان این دوره نیز ضمن ابراز رضایت از مطالب مطرح شده در این کارگاه بر تداوم این کارگاه ها و نیز برگزاری آن به صورت اختصاصی برای هر فدراسیون تاکید داشتند که مقرر شد در این زمینه مکاتبات لازم صورت بگیرد.

لازم به ذکر است که اساتید این دوره را دکتر محمد صمدی متخصص تغذیه و فیزیولوژی ورزشی و همچنین هادی عطارد مسئول بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزش آکادمی ملی المپیک تشکیل دادند.
شایان ذکر است کارگاهی با همین عنوان روز دوشنبه 30 آذرماه ویژه فدراسیونهای قایقرانی، دوومیدانی، دوچرخه سواری و شنا در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید