جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا:
اعضای تیم ملی دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان تست دادند
نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش کوهستان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 12 ورزشکار دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان که از روز پنج شنبه 26 آذرماه اولین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده اند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
فرهاد عصفوری سرپرست این تیم در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت: 56 ورزشکار جوان و بزرگسال از سوی پریموث استرانکار سرمربی جدید و اهل اسلوونی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران به این اردو دعوت شدند.
عصفوری گفت: صبح پنج شنبه این 56 ورزشکار به دو گروه 23 و 33 نفره تقسیم و از بین 23 ورزشکار گروه نخست پس از تست های انجام شده در کمپ تیم های ملی 12 دوچرخه سوار گزینش و جهت انجام تست آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک معرفی شدند.

وی گفت: صبح فردا نیز پس از آزمونی که در کمپ تیم های ملی از بین 33 ورزشکار دیگر دعوت شده گرفته خواهد شد ورزشکاران برتر ، گزینش و در اردو باقی خواهند ماند.
سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری ضمن اشاره به اردوی آماده سازی و یک ماهه برون مرزی در نظر گرفته شده برای دوچرخه سواران پس از تعطیلات نوروز در کشور اسلوونی گفت: سرمربی اسلوونیایی تیم ملی پس از انتخاب نهایی اردونشینان به کشور خود برخواهد گشت و دهم ژانویه 2016 به ایران برمی گردد تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد.
ورزشکاران حاضر در این آزمونها را آقایان: ناصر پور هاشمی، فراز شکری، پرویز مردانی، شاهین همای اقدم، فرزاد خدایاری، محمد پورشریف، سینا امیر علایی، و سجاد طاهری در بخش بزرگسالان و حسین شاهرخ، ابوالفضل حری، مرتضی نوروزی و حسین اسکندری در رده سنی جوانان تشکیل دادند.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش کوهستان اواخر اردیبهشت ماه 1395 در کشور تایلند برگزار خواهد شد.
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید