با حضور مدرس بین المللی دوره المپیک سولیداریتی تیرو کمان آغاز شد

با حضور مدرس بین المللی دوره المپیک سولیداریتی تیرو کمان آغاز شد
صبح امروز و با حضور معاون دبیرکل کمیته ملی المپیک، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی المپیک سولیداریتی ویژه رشته تیرو کمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این مراسم با حضور حسین کهندانی معاون دبیر کل کمیته ملی المپیک، ناهید کریمی مدیر مرکز آموزش و همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک، محبوبه شهریاری مدیرفنی دوره و مربی تیم ملی نوجوانان وجوانان وپاسکال کلمایر  مدرس بین المللی فرانسوی الاصل رشته تیروکمان و با حضور 30 مربی خانم و آقا دارای مدرک مربیگری درجه یک فدراسیون و مربیان تیم های ملی ریکرد و کامپوند از سراسر کشور برگزار شد .
در ابتدای این مراسم حسین کهندانی معاون دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: رشته تیروکمان همانگونه که خودتان مطلع هستید از قدمت بسیار زیادی برخوردار است و تاریخچه آن براساس مستندانی که وجود دارد در ایران بسیار زیاد می باشد.
وی ادامه داد: این دوره چهارمین دوره فنی تیروکمان که با حمایت المپیک سولیداریتی و کمیته ملی المپیک در ایران برگزار می شود و با توجه اینکه شما شرکت کنندگان از شهرهای مختلف در این دوره شرکت کرده اید امیدوارم که بتوانید بهره خوبی از حضور این مدرس بین المللی ببرید.
پاسکال مدرس بین المللی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از کمیته ملی المپیک ایران به منظور برگزاری این دوره گفت : هدف از برگزاری این دوره بهبود و بالابردن سطح مربیگری در ایران است و این هدف با همکاری المپیک سولیداریتی و فدراسیون جهانی محقق شده است .
وی در ادامه ضمن تشکر از کمیته ملی المپیک ایران به جهت در اختیار قراردادن آکادمی ملی المپیک و فدراسیون ایران درجهت تنظیم برنامه های این دوره افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری دوره های تئوری و عملی دانش مربیانی را که در سطح متوسط هستند را بهبودببخشیم البته این هدف با استمرار در فراگیری محقق می شود.
شایان ذکر است دوره فنی و منطقه ای همبستگی المپیک ویژه رشته تیروکمان از سوی مرکز همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و با همکاری فدراسیون تیروکمان از تاریخ 21 لغایت 29 آذرماه در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است .
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید