آخرین جلسه تمرین شمشیربازان پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در آمریکا

آخرین جلسه تمرین شمشیربازان پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در آمریکا
آخرین جلسه تمرین امیدهای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز سه عضو تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر که از 27 آبان ماه آخرین دور از تمرینات خود را جهت حضور در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا آغاز کرده اند آخرین جلسه تمرینی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار کردند.
رقابتهای جایزه بزرگ آمریکا از جمله رویدادهای مهم و تاثیرگذار در رنکینگ جهانی و کسب امتیاز المپیکی شرکت کنندگان در این تورنمنت است که اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد. 
رنکینگ المپیکی شمشیربازان اردونشین به این صورت است که مجتبی عابدینی در رده 14 رنکینگ و پاکدامن در رده 19 رنکینگ المپیکی قرار دارند که پس از این مسابقات در صورت قرار گرفتن در بین 14 شمشیرباز اول این رنکینگ کسب سهمیه به صورت مستقیم حضور در بازیهای المپیک ریو را کسب خواهند کرد.
شمشیربازان اردونشین برای بالا بردن امتیاز المپیکی خود به جز مسابقات آمریکا رقابت‌های جهانی ایتالیا، لهستان و کره جنوبی را هم پیش رو خواهند داشت.
لازم به ذکر است که شمشیربازان با موفقیت در مسابقات انتخابی قاره ای هم می توانند مجوز حضور در  المپیک ریو را کسب کنند.
نفرات اعزامی به جایزه بزرگ آمریکا را مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری تشکیل می دهند که صبح امروز آخرین جلسه تمرین خود را پیش از عزیمت به آمریکا زیر نظر پیمان فخری سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک برگزار کردند.
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید