امیدهای کسب سهمیه المپیک تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک

امیدهای کسب سهمیه المپیک تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک
امیدهای کسب سهمیه المپیک تیم ملی بوکس ایران به همراه احسان روزبهانی اولین بوکسور المپیکی این رشته، در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، سجاد محمدپور در وزن 52 کیلوگرم، امیر قاسمی پور در 69 کیلو گرم و جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم که هرکدام تا کسب سهمیه المپیک تنها نیاز به دو پیروزی در مسابقات بوکس حرفه ای APB دارند به همراه احسان روزبهانی و دیگر اردونشینان به تمرین پرداختند.
اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص تمرینات و برنامه های پیش روی این نفرات گفت: از روز شنبه هفتم آذرماه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز کرده ایم که تمرینات بوکسورها در نوبت صبح در آکادمی به کارهای قدرتی و کار با وزنه و بعد از ظهرها نیز در سالن بوکس مجموعه ورزشی انقلاب به تمرینات فنی، تکنیکی و اختصاصی بوکسورها اختصاص دارد.
احدی در ادامه گفت: 18 آذر ماه به اردوی مشترکی که در کشور ایتالیا و با حضور تیم های ایران، الجزایر، لهستان، هند و ایتالیای میزبان برگزار خواهد شد اعزام می شویم تا ضمن برپایی اردویی مشترک با این تیمها امیدهای کسب سهمیه بوکس ایران با آمادگی بهتری به رقابتهای آتی خود در مسابقات بوکس حرفه ای بپردازند.
در پایان نیز احسان روزبهانی بوکسور 81 کیلوگرمی ایران که اولین سهمیه المپیک ریو را کسب کرد در گفتگویی کوتاه ضمن مهم قلمداد کردن اردوی ایتالیا و برشمردن محاسن بسیار زیاد این اردو از ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس به جهت برنامه ریزیهای لازم برای اعزام بوکسورها به ایتالیا تشکر کرد.
۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید