جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی ویتنام: ملی پوشان دوومیدانی کار جوان تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی ویتنام:
ملی پوشان دوومیدانی کار جوان تست دادند
نفرات دعوت شده به نخستین دور از اردوهای تیم ملی دوومیدانی جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 20 ورزشکار از 25 دونده جوان دعوت شده به این اردو که از روز گذشته تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی این رشته آغاز کرده اند در این آزمونها حضور یافتند.
علی رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی جوانان در خصوص این اردو گفت: اردوی نخست را با دعوت از 25 نفر از ورزشکاران در مواد مختلف رشته دوومیدانی نظیر دوهای سرعت و موانع، دوهای استقامت و نیمه استقامت و پرش ها و پرتابها از روز گذشته آغاز کرده ایم.
سرمربی این تیم در ادامه گفت: اردوی نخست تیم تا روز جمعه 13 آذر ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران زیر نظر بنده و دیگر اعضای کادر فنی آقایان مهدی محمدی، هاشم صیامی، حسن جعفری، غلامرضا کریمی، محمد هاکفیان و حمید هفت چشمی ادامه خواهد داشت.
رضایی در ادامه و با بیان اینکه در پایان اردوی نخست ریزش نخواهیم داشت افزود: از آنجا که تیم در فصل آماده سازی به سر می برد به جز حضور در مسابقات دهه فجر که در بهمن ماه برگزار خواهد شد فدراسیون فعلا برنامه خاصی را برای اعضای این تیم جهت حضور در تورنمنت های برون مرزی نگرفته است.
شایان ذکر است که مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان طی روزهای 13 الی 17 خرداد ماه 1395 در کشور ویتنام برگزار خواهد شد.   
۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید