جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک: تمرینات شمشیربازان اسلحه سابر و اپه در آکادمی ملی المپیک

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک:
تمرینات شمشیربازان اسلحه سابر و اپه در آکادمی ملی المپیک
شمشیربازان دو اسلحه سابر و اپه که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کنند روند آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز شمشیربازان اردونشین که از ماه ها پیش تمرینات منظمی را  برای کسب حداکثر سهمیه ممکن بازیهای المپیک ریو آغاز کرده اند با حضور در آکادمی به تمرین پرداختند.
شش ورزشکار اسلحه سابر که از 27 آبان ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده اند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر پیمان فخری سرمربی این تیم در آکادمی به تمرین می پردازند.
در پایان این دور از تمرینات ملی پوشان سابر که تا 15 آذر ماه به طول خواهد انجامید سه عضو این تیم راهی مسابقات جایزه بزرگ آمریکا خواهند شد که از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در رنکینگ جهانی و امتیاز المپیکی شرکت کنندگان است.
شش ملی پوش اسلحه اپه نیز که دو هفته دیگر جهت شرکت در مسابقات کلاس A جهانی قطر به این کشور اعزام خواهند شد زیر نظر سیامک فیض عسگری سرمربی خود صبح ها در آکادمی به کار با وزنه و بعد از ظهرها در سالن شهید شیرودی به انجام کارهای تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
اردونشینان اسلحه سابر را آقایان علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی و سجاد پورسلمان و ملی پوشان اپه را محمد علی کیهانی، طاهر عاشوری، محمد اسماعیلی، امیر خلفی، امیر رضا کنعانی و سید صادق عابدی تشکیل می دهند.
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید