رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی از تمرینات تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو، از تمرینات تیم ملی جودو دیدن و با اعضا و کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت.
در این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: شما می توانید با انجام تمرینات مستمر، برگزاری اردوهای مستمر و شرکت در تورنمنت های برون مرزی، ضمن کسب سهمیه لازم در المپیک ریو نمایش مطلوبی از خود در بازیهای المپیک به اجرا بگذارید.
مهندس هاشمی در ادامه گفت: تیم ملی جودو بزودی راهی رقابتهای کره جنوبی خواهد شد و هر چه این عزیزان در چنین رقابتهایی حضور داشته باشند ضمن افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی خود، با تجربه تر شده و اعتماد بفس خود را در رقابتهای مهمی همچون المپیک بیشتر خواهند کرد.
لازم به ذکر است که تیم ملی جودو ایران که در تلاش برای کسب سهمیه المپیک است هفته آینده در صورت اخذ روادید به کره جنوبی اعزام می شود تا در تورنمنت این کشورکه  طی روزهای پنجم تا هفتم آذر ماه برگزار می شود شرکت کند.
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید