بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک از تمرینات این تیم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهندس هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از تمرینات و اردوی تکواندوکاران در آکادمی ملی المپیک دقایقی را نیز با کادر فنی و ورزشکاران تیم به گفتگو پرداخت.
در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت رشته تکواندو و مدال آور بودن این رشته در تمامی رقابتهای برون مرزی گفت: ما در کمیته ملی المپیک نه تنها شما ورزشکاران، اعضای کادر فنی و مجموعه فدراسیون را از خود جدا نمی دانیم بلکه شما را در کنار خود می بینیم.
مهندس هاشمی همچنین در ادامه به بسته حمایتی که توسط اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و همکاران ایشان با مشورت با فدراسیون های مختلف تهیه و تدوین شده است اشاره کرد و خطاب به ملی پوشان گفت: ما در کمیته ملی المپیک سعی داریم تا تمامی دغدغه های شما را در راه المپیک مرتفع کنیم.
لازم به ذکر است که در ابتدای این بازدید فرزان آشورزاده به نمایندگی از ملی پوشان و بیژن مقانلو و مهدی بی باک از اعضای کادر فنی نیز به نوبت سخنانی را در خصوص روند آماده سازی تیم و دغدغه های ملی پوشان جهت آماده سازی تا رقابتهای المپیک ریو ابراز داشتند.
لازم به ذکر است تمرینات تیم ملی تکواندو بزرگسالان از دوشنبه هفته گذشته در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک جهت فینال مسابقات گرند پری آغاز شده است و تا 30  آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید