به منظور بررسی توانمندیهای آکادمی ملی المپیک برگزار می شود: دومین جلسه معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با سرپرست آکادمی ملی المپیک

به منظور بررسی توانمندیهای آکادمی ملی المپیک برگزار می شود:
دومین جلسه معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان 
با سرپرست آکادمی ملی المپیک
دومین جلسه هماهنگی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با سرپرست آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در پی توافقات انجام شده دراولین نشست هماهنگی معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با آکادمی ملی المپیک وبه منظور نهایی کردن موارد مورد توافق دو طرف دومین جلسه هماهنگی با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، افشین مولایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی، مسعود امینی مدیرکل دفتر فرهنگی، فضلی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی و همچنین دکتر رشید خدابخش مشاور وزیر ورزش و جوانان با دکتر فضل الله باقرزاده  سرپرست آکادمی ملی المپیک و مدیران ارشد آکادمی برگزار می شود.
این جلسه به منظور انجام هماهنگی بیشتر بین معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری دوره ها و کلاسهای ویژه و تخصصی جهت مربیان، ورزشکاران و مدیران و ... و همچنین توافق در خصوص انجام پژوهش های مشترک و... برگزار می گردد.
در پایان این جلسه به منظور بررسی توانمندیهای آکادمی ملی المپیک از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید بعمل خواهد آمد.
شایان ذکر ا ست این نشست ساعت 9:30 صبح فردا پنجم آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
گفتنی است اولین جلسه هماهنگی بین آکادمی ملی المپیک و معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 26 مهرماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید