وزیر ورزش تونس: آرزویمان این است که در کشورمان مجموعه ای مانند آکادمی المپیک ایران احداث کنیم

وزیر ورزش تونس:  
آرزویمان این است که در کشورمان مجموعه ای 
مانند آکادمی المپیک ایران احداث کنیم
وزیر ورزش تونس و سفیر تونس در ایران از امکانات آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این دیدار که با حضور ماهر بن ضیاء وزیر ورزش تونس، قاضی بن صلاح  سفیر تونس در ایران و هیات همراه و دکتر مهران سررشته معاون اجرایی آکادمی، پیمان  فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی برگزار شد معاون اجرایی آکادمی در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به طور خلاصه به معرفی اهداف و فعالیتهای آکادمی ملی المپیک بویژه ارائه خدمات جهت آماده سازی تیمهای ملی جهت حضور در رویدادهای مهم ورزشی بین المللی پرداخت.
معاون آکادمی ملی المپیک خطاب به وزیر ورزش تونس گفت: ما حاضریم تمام تجربیات خود را در زمینه تاسیس آکادمی و نحوه سرویس دهی این مجموعه به ورزشکاران ملی در اختیار شما قرار دهیم.
در ادامه این بازدید وزیر ورزش تونس ضمن تشکر از میزبانی ایران گفت: این آرزوی دیرینه ما است که در کشور تونس مجموعه ای را با تمامی مشخصات آکادمی المپیک ایران احداث کنیم و مطمئنا در این خصوص و پس از امضاء توافق نامه بین وزارت ورزش ایران و تونس از تجربیات شما که در این زمینه پیش قدم هستید  نهایت استفاده را خواهیم برد.
در ادامه پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی نیز با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش تونس گفت: ما در آکادمی اقدام به برگزاری دوره هایی نظیر تربیت مربی بدنساز، تربیت روان شناس ورزشی، مدیریت ورزشی و دوره های ماساژ ورزشی به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی می نماییم.
وی ادامه داد: جلساتی با مسئولین و مدیران فنی فدراسیون های ورزشی پیش از اعزام به رویدادهای مهم ورزشی برپا می کنیم و به آنها مشاوره های تخصصی و تمرینی می دهیم.
در ادامه وزیر ورزش تونس و سفیر تونس در ایران و هیات همراه از امکانات و بخشهای مختلف آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک بازدید و با فعالیتهای آنها آشنا شدند.
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید