دکتر واعظ موسوی: مربی مهارت‌های ذهنی نداریم / تیم های ورزشی به این مربیان نیاز دارند

دکتر واعظ موسوی:  مربی مهارت‌های ذهنی نداریم  /  تیم های ورزشی به این مربیان نیاز دارند
رییس مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: در رشته‌های مختلف ورزشی مربی مهارت‌های ذهنی نداریم.
دکتر واعظ موسوی با تاکید بر اهمیت وجود مربی مهارت‌های ذهنی برای رشته‌های ورزشی مختلف به سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: در حال حاضر افرادی که بتوانند مهارت های ذهنی را در رشته‌های ورزشی مختلف آموزش دهند،‌ داریم و دستگاه‌های ما هم نتوانسته اند تا کنون چنین افرادی را تربیت‌ کنند.
وی گفت: از دو سال گذشته آکادمی ملی المپیک اقدام به تربیت این افراد کرد تا از آنها در آماده‌سازی تیم‌های ملی برای مسابقات مختلف استفاده کند.
دکتر واعظ به برگزاری سومین دوره تربیت‌ مربی مهارت‌های ذهنی اشاره کرد و افزود: این دوره به منظور تربیت افرادی که به عنوان مشاور و مربی مهارت‌های ذهنی در تیم های ملی فعالیت کنند با حضور 10 نفر در محل مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است.
وی ادامه داد: این 10 نفر دانشجوی دکترای رفتار حرکتی یا فارغ‌التحصیل دوره های تحصیلات تکمیلی روانشناسی هستند. این تعداد بعد از گذراندن 40 ساعت آموزش فشرده تئوری ، 150 ساعت کار آموزشی عملی در تیم های ورزش انجام خواهند داد و 30 ساعت کار آموزشی مشاوره مهارت‌های ذهنی را می‌گذرانند. سپس در کارگاه‌هایی که با حضور مدرسان داخلی و خارجی برگزار می‌شود، شرکت می کنند.
رییس مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در پایان گفت: تعداد افرادی که بتوانند در امتحان نهایی این دوره قبول شوند به عنوان همکار مرکز روانشناسی مشغول به فعالیت خواهند شد.
شایان ذکر است این دانشجویان از طریق ثبت نام در دوره های دانشپذیر آکادمی و با داشتن شرایط لازم در این دوره مورد آموزش قرار می گیرند.
۴ آذر ۱۳۸۷ ۱۳:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید