کیکاووس سعیدی برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون گلف باقی ماند

کیکاووس سعیدی برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون گلف باقی ماند
پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف که در سه دور رقابت میان کاندیداها انجام شد، کیکاووس سعیدی در سمت ریاست فدراسیون ابقاء شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف امروز یکشنبه به ریاست نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. از مجموع ۱۷ کاندیدایی که برای حضور در این مجمع انتخاباتی ثبت‌نام کرده بودند، عاشوری، کابلی، مشیری‌دوست و فریده شجاعی به علت انصراف در محل مجمع حاضر نشدند.
از میان دیگر کاندیداها نیز به غیر از امیر حمزه‌توسلی، اژدر شهابی، کیکاووس سعیدی، فاطمه ابوالقاسم و محمدرضا حکیم‌ایمانی، سایر کاندیداها پیش از آغاز رسمی مجمع انصراف خود را اعلام کردند.
بدین ترتیب، رای‌گیری در مجمع انتخاباتی گلف میان توسلی، شهابی، سعیدی، ابوالقاسمی و حکیم‌ایمانی برگزار شد که طی آن اژدر شهابی و کیکاووس سعیدی به ترتیب صاحب ۱۶ و ۱۵ رای شدند و توسلی هم ۳ رأی اعضای مجمع را به خود اختصاص داد.
بر این اساس، انتخابات به دور دوم کشیده شد. در این مرحله و در رأی‌گیری دوباره که میان شهابی و سعیدی برگزار شد، هر یک ۱۷ رای از آراء شمارش مجمع را به خود اختصاص دادند تا در اتفاقی کم‌سابقه رای‌گیری به دور سوم کشیده شود.
در دور سوم رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون گلف، کیکاووس سعیدی با کسب ۱۸ رای در مقابل ۱۶ رایی که شهابی در این مرحله به‌دست آورد، پیروز شد و ریاست فدراسیون گلف را برای چهار سال آینده به دست گرفت.
کیکاووس سعیدی پیش از این نیز ریاست فدراسیون گلف را برعهده داشت، اما از دی ماه گذشته و با توجه به پایان دوره مدیریتی وی، این فدراسیون توسط سرپرست اداره می‌شد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید