دوره مربیگری بین المللی اسکواش سطح دو آسیا در آکادمی ملی المپیک

دوره مربیگری بین المللی اسکواش سطح دو آسیا در آکادمی ملی المپیک
با حضور کریستوفر کلارک مدرس ایرلندی اسکواش، دوره مربیگری اسکواش سطح 2 آسیا در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 21 شرکت کننده آقا و خانم شرکت کننده در این دوره شش روزه که با همکاری فدراسیون اسکواش و فدراسیون آسیایی برگزار می شود، مربیانی از سراسر نقاط ایران می با شند که همگی دارای مدرک مربیگری سطح یک آسیا هستند.
امیر هوشنگ گلرخ مدیر دوره و رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکواش در خصوص این کلاس گفت: آموزش دروس اصلی این دوره بر عهده کلارک ایرلندی و سید علیرضا سنایی می باشد ضمن اینکه در کنار این نامها باید به اساتیدی همچون دکتر بهرامی نژاد، دکتر شفیعی، دکتر طباطبایی، سید محمد سنایی، مسعود ضیاءالدین، دکتر سامع و دکتر غزالیان اشاره کرد که بعضی از دروس تخصصی این دوره را بر عهده خواهند داشت.
گلرخ در ادامه گفت: دروسی که در این دوره و توسط اساتید ذکر شده تدریس خواهد شد را مباحثی همچون: برنامه ریزی تمرینی، دوپینگ، آسیب دیدگی، تغذیه، سیستم های انرژی، ریکاوری و روانشناسی تشکیل می دهند.
وی افزود: پس از پایان این دوره از شرکت کنندگان امتحان تئوری و عملی گرفته می شود و در صورت قبولی در این آزمونها هر یک باید پروژه ای را تحویل مدرس خارجی بدهند تا در پایان و در صورت قبولی مدرک مربیگری سطح 2 آسیا برای آنها صادر خواهد شد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید