جهت حضوری قدرتمند در بازیهای نظامیان جهان: اردونشینان تیم تکواندو نیروهای مسلح تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در بازیهای نظامیان جهان:
اردونشینان تیم تکواندو نیروهای مسلح تست دادند
صبح امروز اعضای تیم تکواندو نیروهای مسلح که خود را برای رویداد مهم بازیهای نظامیان جهان آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تست آمادگی جسمانی از 11 تکواندوکار حاضر در دومین مرحله از اردوهای این تیم در غیاب سعدی رمضانی و سعید رجبی که با هماهنگی با کادر فنی در این آزمون غیبت داشتند گرفته شد.
محمد رضا زوار سرمربی این تیم که در دور گذشته این مسابقات عنوان بهترین مربی را از آن خود کرد، در خصوص این اردو گفت: تمرینات آماده سازی تیم برای حضوری قدرتمند در رقابتهای نظامیان جهان از 18 خرداد ماه در تهران آغاز شده است و تا روز اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت. 
وی در ادامه گفت: تمرینات سختی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در مجتمع ورزشی میلاد نور سپاه پاسداران پیگیری می کنیم تا انشاالله از عنوان قهرمانی دوره گذشته ایران در برزیل، که با کسب هشت مدال رنگارنگ به دست آمد دفاع کنیم.
 زوار همچنین در خصوص اردوی برون مرزی که برای تکواندوکاران در نظر گرفته شده است گفت: طبق برنامه قرار است پنج یا شش نفر از اعضای تیم را به مسابقات بین المللی اندوزی که طی روزهای 12 الی 15 شهریورماه برگزار خواهد شد اعزام کنیم.
نفرات حاضر در اردو را به ترتیب هشت وزن، آقایان : مهدی اسحاقی، علی شاکری و هادی تیران، سعدی رمضانی، علی پاک دین، احسان امینی و سید محمد رضا مهدی زاده، سعید رجبی، پوریا عرفانیان و محمد امامی، محمدرضا اینانلو و حجت زمانی تشکیل می دهند.
همچنین رجب علی نعیمی، جلال چروکی و علی اشرف غنبری، محمد رضا زوار را در امر مربیگری یاری می رسانند و سرپرستی این تیم نیز بر عهده سردار علی خلیلی می باشد.

ششمین دوره بازیهای المپیک نظامیان جهان بین روزهای 12 تا 18 مهرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد و این دومین حضور ایران در این رقابتها است که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. 
۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید