فیلپ کریون در پیامی به چهارمین دوره مسابقه هنر ورزش المپیک و پارالمپیک: هنرمندان از موفقیت بازی های پارالمپیک پکن الهام بگیرند

فیلپ کریون در پیامی به چهارمین دوره مسابقه هنر ورزش المپیک و پارالمپیک:  هنرمندان از موفقیت بازی های پارالمپیک پکن الهام بگیرند
فیلپ کریون رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک IPC طی ارسال پیام ویژه ای به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک کشورمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات ورزش، هنر، المپیک و پارالمپیک را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  فیلپ کریون در پاسخ به تقاضای رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیام خود را خطاب به مسوولان برگزاری این مسابقات آورده است: " بدون تردید مسابقه ملی ورزش و هنر سال جاری با انتخاب موضوع ورزش های المپیک و پارالمپیک سعی در افزایش تعداد مخاطبان پارالمپیکی دارد.
با برگزاری چهارمین دوره، این مسابقه اعتبار خود را در بین جامعه پیدا کرده است و مطمئناً فرصت مناسبی را در اختیار هنرمندان قرارخواهد داد تا از موفقیت بازی های پارالمپیک پکن الهام بگیرند.
تنها چند ماه پیش، چین به ورزشکاران معلول سراسر دنیا که برای شرکت در مسابقه نخبگان  در این کشور گردآمده بودند خوشامد گفت. ماهیت بازی ها به مردم خاطر نشان ساخت که بسیار هیجان آور و الهام بخش است.
چهارمین دوره مسابقه ملی ورزش و هنر فرصت مغتنم دوباره ای است که ورزش پارالمپیک را به جهان عرضه نماییم و آینده جنبش پارالمپیک را استحکام بخشیم. شرکت کنندگان مسابقه می توانند چهار ارزش پارالمپیک شجاعت، عزم و اراده، الهام و برابری را در قالب مجسمه، نقاشی، پوستر و کاریکاتور به تصویر بکشند و از طریق آثار هنرمندانه خود جامعه را با این ارزش ها آشنا سازند.
در آخر، کمیته بین المللی پارالمپیک برای کلیه شرکت کنندگان این مسابقه آرزوی موفقیت دارد. آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با انتخاب موضوع ورزش های المپیک و پارالمپیک اقدام به ابتکار جالبی نموده است و نه تنها شرکت کنندگان را به آموزش بلکه به تصویر کشیدن جنبش پارالمپیک ترغیب نموده است.
حفظ و نگهداری هر یک از این آثار هنری ، بحث و بررسی و انگیزه ای برای رویدادهای ورزشی پارالمپیک آتی در بر خواهد داشت.  در انتظار نتایج برندگان چهارمین مسابقه ملی ورزش و هنر هستم. "
گفتنی است پیش از این رییس کمیته بین المللی المپیک طی پیامی رسمی به دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران برگزاری چهارمین دوره مسابقه هنر ، ورزش المپیک و پارالمپیک را گرامی داشته بود.
شایان ذکر است ؛ چهارمین دوره مسابقات، هنر ، ورزش  المپیک و پارالمپیک طی روزهای 20 الی 25 آذرماه از سوی مرکز موزه و مطالعات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
۲۹ آبان ۱۳۸۷ ۱۳:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید