هوگوپوشان نونهال در اندیشه دفاع از عنوان قهرمانی جهان

هوگوپوشان نونهال در اندیشه دفاع از عنوان قهرمانی جهان
تمرینات تیم ملی تکواندو نونهالان که سال گذشته به مقام نخست اولین دوره رقابتهای تکواندو نونهالان جهان در باکو رسید، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تکواندوکاران نونهال که پس از درخشش در رقابتهای جهانی، ابتدای فروردین ماه امسال بار دیگر خوش درخشیده و مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کردند، تمرینات سخت و طاقت فرسای خود را در مجموعه آکادمی پیگیری می کنند.
حسینعلی نعیمی سرمربی این تیم که در هر دو رقابت مذکور عنوان برترین مربی را کسب نموده است در خصوص این اردو گفت:  پس از رقابتهای آسیایی چین تایپه که با پنج مدال طلا و سه نقره و عنوان قهرمانی بلا منازع ایران همراه بود، رقابتهای قهرمانی کشور را طی روزهای 26 و 27 خرداد ماه در شهرستان بروجرد داشتیم که از بین بهترین های این مسابقات 32 تکواندوکار را به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم جهت مسابقات قهرمانی جهان دعوت کردیم.
نعیمی در ادامه گفت: پس از دو مرحله رقابتهای انتخابی درون اردویی، به ترکیب اصلی و 10 نفره خود دست یافتیم.
وی با بیان اینکه کار سختی را مقابل حریفانی نظیر کره جنوبی، روسیه و چین تایپه پیش روی خواهیم داشت گفت: شبانه روزی و به طور میانگین در سه مرحله، روزی پنج ساعت تمرین می کنیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

هوگوپوشان حاضر در اردو را این نفرات تشکیل می دهند:
33- امیر ولی پور، 37- محمد رستم نژاد، 41- محمد حسین زاهدی، 45- حامد اصغری، اشکان زحمت کشان، 53- مجتبی پاسار، 57- عرفان مرادی، 61- علی اشکوریان، 65- محمد خانی و در 65+ نیما مهرعلی . دومین دوره مسابقات جهانی تکواندو در رده سنی نونهالان، طی روزهای یکم تا چهارم شهریور ماه سال جاری در کشور کره جنوبی و شهر موجو برگزار خواهد شد.
۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید