جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای قهرمانی جهان: هوگوپوشان نونهال دختر تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای قهرمانی جهان:
هوگوپوشان نونهال دختر تست دادند
اعضای تیم ملی تکواندو نونهالان دختر که خود را برای رقابتهای قهرمانی تکواندو نونهالان جهان آماده میکنند، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 20 نونهال هوگوپوش دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر که خود را برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان آماده می کنند تست دادند.
مهرو کمرانی سرمربی این تیم در خصوص چگونگی و نحوه دعوت از ملی پوشان گفت:
پس از برگزاری بیستمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان که در استان سمنان و با حضور 277 تکواندوکار دختر نونهال انجام شد، 20 ورزشکار به اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند.
کمرانی در ادامه گفت: تمرینات آماده سازی هوگوپوشان نونهال که اواخر فروردین ماه در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی دست یافته اند، از روز شنبه 30 خرداد در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.
مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان طی روزهای یکم تا چهارم شهریورماه سال جاری به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار می شود و تیم ایران که در نخستین دوره این رقابتها در جمهوری آذربایجان به مقام قهرمانی رسیده است، با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.
۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید